Bokstäver och ev. nytt soffbord

I dag fick jag äntligen upp sonens fina bokstäver (som jag pimpade för ett väldigt bra tag sen) i hans rum. Nu är det ingen tvivel på vem som bor där inne ;) Nu sitter dom så fint ovanför dörren och gör sig riktigt bra där :) Dock hoppade jag över att sätta upp hjärtat, det kändes som att det räckte med bara namnet :)
Tyvärr får ni stå ut med en mobilbild. Smög in och fotade medan sonen sov så jag tog det som fanns närmast till hands ;)
 
 
Sen, apropå något helt annat, så kanske vi blir med nytt soffbord i morgon. Sambon tyckte tydligen att det behövdes till sonens 3-årsdag då vi ska ha kalas ;) Så det ska sambon fixa på egen hand medan jag (med hjälp av sonen) ska städa och baka :)
Just nu lutar vi åt det här bordet.
 
Tekniskt sett är det inte ett soffbord utan ett lampbord. Vi har kommit fram till att ett mindre bord (bordsskivan är 50 x 60 cm) nog gör sig bäst med nya soffan. Denna tillhör serien (som Mio har) med det otroligt vackra namnet, Mikaela ;)
Det jag gillar bäst är utrymmet under bordet, där kan vi peta in vår bärbara dator när den inte används och datamusen och annat smått kan man ha i lådan :)
 
Nu ska jag krypa ner bredvid sambon och slumra lite, för i morgon blir det full fart med alla förberedelser inför kalaset på söndag.
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0