Full rulle!

Sorry bloggen, men tid finns inte just nu till att blogga. Kommer troligen ta en paus ett tag framöver.
 
Nu har jag varit student i en månad (känns fortfarande bra) och jag ska snart ha min första tenta, det är lite skräckblandad förtjusning inför det hela. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag ska fixa tentan, för sen kliver vi på anatomi (det kommer en del två på kursen längre fram) och kör det intensivt i två veckor sedan dags för tenta, och efter det kliver vi direkt på vår första LIA (lärande i arbete, m.a.o. praktik). Så det går i ett verkligen. Omtenta är inte ett alternativ känner jag.
 
Samtidigt håller jag just nu på och känner efter lite med ett extrajobb mitt i allt detta. Får se om jag kommer fortsätta, har lite vibbar som gör att jag står och velar lite om jag vill bli behovsanställd (vilket passar bäst med studierna) eller försöka hitta något annat alt. ligga lågt med jobb ett tag. Just nu känner jag mig mest inslängd i världens röra, får se om det känns bättre snart. Sen får man se om man orkar, för bara studierna är en sysselsättningsgrad på 100% (ibland mer då man har en del extra att plugga in plus arbeten) sen efter det ska man sköta familj och hem. I vårt hem  är det jag som håller koll på allt kring sonen och allt som berör hans förskolan. Så det gäller att jag ger sambon rätt info om möten, hämtningar m.m. för att det ska fungera.
 
Nu förbereda inför morgondagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0