Mycket har hänt!

Som rubriken lyder så har massor hänt sen jag sist skrev, jag har fullt upp så därför har bloggen fått vila.
Sen jag skrev så har bl.a. min morfar avlidit, straxt innan han skulle ha fyllt 86 (om jag inte minns fel), så det har varit mkt kring det. Sen har jag haft mkt med familjen och med jobbet, som vanligt. Men en sak som har tagit en stor del av min tid är mina ansökningar (med intervjuer och antagningsprov) till två utbildningar som jag sökte under min prövotid på jobbet. Och jag har fått reda på att jag är antagen till en av utbildningarna! :D Så nu till hösten så slutar jag på mitt jobb för att börja studera på heltid. Jag är så taggad och ser fram emot det nya kapitlet i mitt liv. Så nu har jag fullt upp med att förbereda inför studiestart. Det enda jag har kvar är att fixa kurslitteraturen och ett extrajobb, eftersom jag inte ska ta något studielån och det är alltid skönt med en extrainkomst :) Så nu vet ni vad jag kommer att syssla med i ca 1,5 år :)

Men det finns en risk att det kommer att komma perioder så bloggen vilar igen, hoppas att ni kan ha överseende med det :) Nu ska jag fortsätta att njuta av de dagar som jag har kvar av min semester :)

Ha det gott i sommarhettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0