Jag har världens bästa mamma!

I dag åkte min goa mamma för att besöka Mio där hon hämtade ut en Flora vas åt mig, jag som har trånat efter den i 2-3 månader! Men nu är jag äntligen en stolt ägare av en Flora vas, jippie!
Tack, tack, tack mamma för att du orkade svänga förbi Mio åt mig! Du är bäst! ♥
 
Sambon var dock inte lika entusiastisk som mig över vasen, men så är han inte lika inredningstokig som en annan är ;) När han får se den komma till sin rätt så kanske han inser varför jag gillar den så mkt ;)
 
Bild tagen från Mio
 
Bild tagen från google.se
 
Bild tagen från google.se
 

Så himla fin ju! Längtar tills vi får till det med överskåpen som vi ska investera i längre fram och ha ovanför skänken, då får vi lite mer ordning vid skänken och då ska vasen står där och vara fin :)
 
Nu duschen och sängen, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0