Fyndat på jobbet

I går begav sig familjen in till Nynäs för ett snabbt besök på jobbet och i mataffären. Och som vanligt lyckades vi hitta några fynd på jobbet.
 
Detta kom vi hem med, inte de bästa bilderna kanske men de får duga.
Ljuslyktorna när de är släckta. De står ovanför braskaminen, där de förhoppningsvis är säkra från katt och barn.
Jag köpte först den mindre till mamma i födelsedagspresent och samtidigt fick hon ett presentkort som hon kunde använda på mitt jobb. Nästa gång hon var på jobbet så köpte hon den som var storleken större. När Patrik och jag sedan såg dessa lysa hemma hos mamma och pappa så blev vi sugna att skaffa ett eget par. Det var så snyggt :)

Ljuslyktorna när de är tända, så fina! Äntligen har vi vårt eget par här hemma, jag är så nöjd :)
 
En Hedenhös-pall med fuskpäls, perfekt att ha vid braskaminen. Dock ska vi försöka stadga upp benen lite bättre, då kvalitén kanske inte var den bästa. Men fin är den iaf :)
 
Och Atlas har godkänt den också ;)
 
Nu ska jag hänga tvätten, tjing! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0