Lastpallar

Sonen äter mellis, i dag valde han eko-majs. Så jag passar på att beställa kläder till honom (älskade ungen växer så det knakar ju!) och att blogga lite.
 
Jag funderar ibland på hur vi ska inreda rummet. Jag är lite sugen på att bygga ett myshörn med hjälp av lastpallar.
 
Kolla så snygga bilder jag hittade när jag googlade :)
 
 
 
 
Hur snyggt är det inte?!
Det enda som behövs är lastpallar, vit färg/lasyr, en massa kuddar, madrass/-er med dra-på-lakan. Sen skulle jag även satsa på att ha plastad frotté över madrasserna, för är det någon spiller eller liknande så är det bara att slita av allt och slänga in i tvättmaskinen :) Som småbarnsförälder så får man tänka lite praktiskt också ;)
Sen skulle jag vilja ha förvaring under myshörnet, och det är ju lätt att fixa samt att snickra ihop några enkla luckor. Får se om jag kan övertala sambon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0