Lerpölen

God kväll!
Nu löper min fjärde lediga dag mot sitt slut, gud vad skönt jag har haft det. Jag har hunnit julpynta hemmet, umgås med familjen och släkten (däribland nytillskottet, sonens femte kusin, fine lille Adam), varit på barnkalas, storhandlat mat och shoppat lite till hemmet, och gjort större delen av alla måsten hemma. Så himla skönt och nu är jag redo för en ganska soft (om man ser till schemat iaf) arbetsvecka.
 
Nog om detta, här kommer bilder på vår tomt så som den ser ut i dagsläget.

Pilträden och våra björkar som växte längs vägen är nu borttagna. Känns i dagsläget väldigt naket, men i framtiden ska vi antagligen plantera en häck som ger oss vårt insynsskydd tillbaka ;)
 
Även hos ena grannen grävs det och sonens sandlåda samt lekställning har tillfälligt fått flyttats.
 
Inte mkt till gräsmatta längre, ser mer ut som en leråker :)

Atlas vägrade gå ut först, han gick som längst ut på altanen där han bara satt och stirrade ut över vår f.d. gräsmatta ;) Nu går han iaf på promenad via granntomten, men han undviker att gå på vårt tomt p.g.a. leran plus att det till och från rör sig maskiner på vår tomt. Stackars lilla tigern ♥
 
Nu ska jag slänga på mig en ansiktsmask och sedan bär det av mot duschen, så man är redo för morgondagen då man arbetar förmiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0