Fars dag 2013

Igår var det då Fars dag, så Patrik fick bli firad innan jag åkte i väg mot jobbet. Sonen fick ge honom presenterna som jag hittade på Blocket. Patrik har länge sagt att han skulle vilja ha en eller flera oljemålningar med domherrar på, då det var hans mors favoritfåglar när hon levde. Så jag har alltid haft ett öga öppet efter tavlor med domherrar på. En kväll satt jag och slösurfade och kom då in på Blocket. Helt plötsligt dök det upp en annons där en man i Malmö sålde flera olika tavlor. Och på bilden upptäckte jag två små oljemålningar med domherrar på! Så jag mailade mannen i fråga och frågade lite mer om tavlorna, och det slutade med att jag köpte dom och de skickades från Malmö hem till oss :) Sen dess har jag hållit dom gömda tills det var dags för Josh att ge dom till sin pappa på Fars dag ;) Så i går fick Patrik dom äntligen och det var kul att se att sonens present verkligen uppskattades, och innan jag åkte till jobbet så fick jag assistera Patrik när han spikade upp tavlorna. Så nu hänger de så fint så i vårt sovrum.
 
Denna bild tog sambon igår på tavlorna :)
 
Nu ska jag kika på Mistresses, sen blir det sängen för mig :)
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0