Trädgårdsdekorationer

Jag har nyligen insett hur galet snyggt det är med trädgårdsdekorationer i betong. Så det kommer jag att ordna till mitt trädgårdsprojekt. Men eftersom det är så mkt slit och jobb med projektet så hoppar jag att själv gjuta i betong. Inte för att jag inte vet hur man gör, utan för att orken räcker inte riktigt till. Så när jag såg att en tjej som sålde egentillverkade trädgårdsdekorationer i betong på lokala köp- och säljsidan på FB för en billig peng så kunde jag inte låta bli att lägga en beställning. Så någon gång nästa vecka kommer min beställning vara klar för avhämtning :) Perfekt, tror det kommer bli snyggt sen när allt är på plats :)
 
Bild tagen via google.
 
Hur snyggt är det inte! :)
Fast hemma hos oss blir det inte rabarberblad, vad vi kommer att ha i trädgården får ni se senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0