Vedförvaringen klar

För ett bra tag sen köpte jag två gamla äppellådor som skulle bli vår vedförvaring. Fick idén från en blogg vars namn jag helt glömt bort. Tyckte att det såg så himla snyggt ut så då jagade jag rätt på egna :)
Sedan har dom bara fått vänta på att hamna på sin plast och idag säkrade min sambo dom så att jag äntligen kunde fylla upp med ved utan att dom blev en fara för Josh. Två fulla ikea-kassar med ved fick jag kånka upp och fylla upp äppellådorna med. Så himla nöjd! :)
Tyvärr blev det mobilbilder denna gång också.
 
Här ser ni hur det ser ut, tog även en bild från sida för att visa upp den fina ytan på lådorna.
 
I dag for Patrik i väg för att köpa nya soffbordet, men med vår vanliga tur så var den så klart slut så vi fick beställa det. Förhoppningsvis har vi bordet hemma torsdag eller fredag. Nästa vecka kommer även vår efterlängtade skänk, det ska bli så skönt att få lite ordning :)
 
Nä nu ska jag sminka av mig och krypa ner i sängen. I morgon fyller vår älskade son 3 år och då blir det kalas :)
 
Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0