Soffbordet & nya gardinerna på plats

I går hämtade jag ut dom nya gardinerna och i dag (medan sonen var en stund på dagis) så passade jag på att lägga upp, stryka och hänga upp gardinerna. Är riktigt nöjd faktiskt :) Julstjärnorna åkte ner och våra vanliga fönsterlampor åkte upp. Så nu är julen officiellt över :)
 
Sen kom sambon hem med soffbordet och monterade ihop det. Det är fint men jag måste nog vänja mig vid att ha ett så litet soffbord. Jag är så van med att ha stora soffbord sen födseln, så som sagt, jag behöver nog få vänja mig lite ;) Nu behövs det bara fixa en duk som passar bordet, kanske ska man sy om en av dom gamla dukar.
För alla dukar vi har nu passar inte det nya bordet, av förklarliga skäl ;)
 
Nu ska jag slösurfa fram till Fjällbackamorden börjar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra- mamma till vilgot

de soffbordet har vi med, fast destora :D Även tv bänken :D Love it!
Älskar förövrigt eran vedförvaring!

2013-01-11 @ 21:50:57
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0