IKEA-fynden till sonens rum

I helgen for vi i väg till IKEA och fyndade lite. Patrik fick även provköra nya vagnen, som helt klart fick godkänt av herrn ;) Joshen var också duktig, inte en massa skrik, spring och trots utan satt nöjt i vagnen som han är så stolt över :)
 
Nog om det. Här får ni se vad vi köpte till Joshens rum :)
 
En hylla för ömtåliga saker, dopgåvor och leksaker som vi inte vill att sonen leker med ensam, än så länge.
Vi satte den rätt högt upp för att skapa rymd och för att försvåra för sonen att nå när han står på en pall. Han hämtar nämligen pallen nu för tiden när han vill försöka nå saker ;)
 
Två dörrkrokar så vi kunde hänga upp förvaringen, den hade vi vid skötbordet i vårt gamla badrum där vi förvarade sånt som behövdes vid sonens blöjbyte. Sparade denna när vi renoverade, för den kunde ju kanske komma till användning igen. Och det gjorde den ;) Där förvarar vi spel, kritor, penslar, vattenfärg och vår babycom med laddare (använder vi på sommaren när vi sitter ute på altanen varma sommarnätter och sonen sover). Tycker faktiskt att det är en bra compact living-lösning. För man får till en bra förvaring på en yta som man annars inte använder :)
 
Sen måste jag bara visa en tavla som jag satte ihop, jag som är lite svag för gulliga ugglor tycker att den är bedårande. Hittade bilden på nätet, skrev ut den och satt den i en ram. Blev riktigt bra :)
 
 
Bilderna på fynden till vårt rum får ni senare när vi har fått upp dom :)
Nu ska jag röja lite här hemma, sen blir det till att hämta sonen på dagis och skjutsa ut honom till morföräldrarna. Själv ska jag på föräldramöte på dagis i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0