Älskar rea!

Fick idag ett mail från Jotex om att de just nu, som så många andra företag, har rea.
Så jag gick in och kikade på om dom hade några snygga gardiner som vi kan ha i vardagsrummet och vid matplatsen. Dom vi har idag är efter svärfar, dom är jättefina och i rätt tema (marint) men ack så solblekta.
Till min förvåning så fann jag faktiskt två olika sorters gardiner som jag gillade, varav den ena är det reapris på, den andra är billig ändå. Så efter att ha OK:at med sambon så la jag nu dom i varukorgen.
 
Dom är i lite lantlig/romatisk stil :)
Dessa är det rea på (70 kr/paret) och jag köpte 2 st par som ska hänga i vardagsrumsfönstrena :)
 
 
 
 
Dessa kostar 80 kr/paret och det paret jag nu har beställt ska hänga vid matplatsen :)
 
 
Man får helt enkelt passa på att fynda lite när man får möjligheten ;) Man känner sig lite "duktigare", eller vad man ska kalla det för, när man handlar på rea. Paret som det är reapris på kostar i vanliga fall 138 kr/paret, så det är 50% som dragits av. Jag fick alltså det ena paret gratis, kan man väl påstå. Ingen jättevinst kanske, men många bäckar små ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0