Fönsterbelysning

Anledningen till att det har varit dålig aktivitet på bloggen är för att hela familjen har kämpat mot magsjuka hela förra veckan. Har väl varit så där hysteriskt roligt, eller inte. Men nu är vi äntligen friska hela gänget och nu kan man äntligen komma ut och träffa folk igen. Jag (och resten av familjen) har varit lättretlig och sprungit på väggarna här hemma av tristess. Visst det har varit underbart att få så mkt kvalitetstid med sonen, men att aldrig få vara ensam 24 timmar om dygnet i en vecka kan driva vem som helst till irritation. Har inte sonen krävt min uppmärksamhet så har sambon det. Men så fort vi alla hade haft våra två symptomfria dagar så fick vi äntligen komma ut, åh vad ljuvligt det var att få komma ut från huset och träffa folk. Det lättade verkligen på trycket som blev av att vi bara satt och stirrade på varandra i en vecka ;)
 
Jaja nog om det. Jag har sen en tid tillbaka letat efter tre nya fönsterlampor att ha i våra stora panoramafönster som vi har i vardagsrummet och vid matplatsen. Då de vi har nu ser så löjligt små ut i våra stora fönster. Och det mesta jag stött på har varit fönsterbelysning av julkaraktär. Men så hittade jag denna fina lampa som har en höjd på 26-28 cm och en bredd på 22 cm.
 
 
Men så blev jag osäker på om man kan ha den året runt eller om det inte är lite julstämning över denna också.
Då är det bra att man har så många stilsäkra vänner på FB, så slängde ut en bild där och frågade vad vännerna tyckte. Och jag fick ett ruggande ja, denna lampa fungerar att ha året runt. Så då slog jag till och beställde hemma tre st lampor. Så får vi hålla tummarna för att det blir lika snyggt som jag har föreställt mig hittills :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0