Tusan också!

Hmm, är inte så förtjust i nya blogg.se, men får se om jag kan få till ett vettigt inlägg.

Jag har sen en tid tillbaka haft mina ögon på denna fina och smarta byrå från In och Finn.


Tror ni inte att nu när jag äntligen ska beställa den så är den slut på lagret! Dessutom dröjer det 4-6 veckor innan den kommer tillbaka på lagret igen. Suck och dubbelsuck. Jaja, får lägga undan pengarna så att jag kan slå till när byrån finns till försäljning igen. Åh, jag som har gått och trånat, men jag får helt enkelt göra det ett tag till. Längtar tills jag får hämta ut den i butiken i Haninge (för att slippa betala frakt, jag passerar ju Haninge på vägen till/från jobbet).

Senare idag kommer jag att blogga om uterummet, glasmästaren ska komma idag för att sätta dit dom sista listerna. Han hade fått med sig för få lister igår. Sen när han är klar så ska jag fota lite så ska ni få se hur det ser ut här på bloggen.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: moster Monica

Den byrån är verkligen läcker !

2012-09-26 @ 09:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0