Tradera-fynd

Ni som känner mig vet att jag fullkomligt ÄLSKAR Tradera. Där kan man verkligen fynda om man jobbar på rätt sätt :) Tack vare Tradera så har jag sparat en bra slant genom åren :) Men det är väldigt lätt att bli beroende ;)
 
Mitt senaste köp var väl prismässigt inget fynd, men jag kunde inte låta bli. För den skulle passa så bra i Joshens snart färdigställda rum :) Här får ni se vad jag har köpt :)
 
För er som inte vet så är Joshen helt Pippi-tokig, vimplarna i sig skulle göra sig bra i hans rum och den blå färgen stämmer bra med den blå färgen vi har valt till en av hans väggar :) Så nu kanske ni förstår varför jag inte kunde låta bli ;)
 
Bara den senaste tiden så har jag fyndat en jättefin vinteroverall till Josh, 6 st skedar i nysilver (som ska användas till ett kommande projekt), regnvantar till Josh (då hans gamla har "försvunnit" på dagis), en supersnygg vår-/höstjacka för nästa säsong (passade på medan jag fortfarande har en lön) och ett helt nytt och väldigt slitstarkt sparkskydd till bilen då det gamla gick sönder. Ni som aldrig använt Tradera, prova! Ni blir inte besvikna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0