Ordning och reda i stugan

Eftersom jag fick lite pengar över efter köpet av byrån plus att jag har sålt lite saker så kände jag att vi kunde unna oss två saker till hemmet. Så jag surfade in på Bluebox där jag handlade dessa förvaringsgrejer.
 

Ett grått fjärrkontrollsställ, då våra fjärrkontroller inte riktigt har en ordentlig plats i vårt hem. Vilket också gör att det uppstår diskussioner när dom hamnar på vift ;) Nu ska denna stå ovanpå en av våra vägghögtalare vid soffan :)


En s.k. hallförvaring (vägghylla med infällbara krokar) fick också hamna i varukorgen. Är så less på sambons prylhög (med nycklar, papper, plånbok, mobil, solglasögon och diverse småjunk) ovanpå en av våra stora högtalare som står vid ytterdörren. Tror att män också skulle behöva handväskor till att förvara all sin skit i ;) Hur som helst, den har jag irriterat mig på länge och med lite träning så kanske sambon lär sig vart hans prylar egentligen hör hemma ;) Förvaringen ska upp ovanför byrån som jag nyss köpt, tror jag, får känna efter lite ;) Nu ska det äntligen bli ordning och reda! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0