Delar av vår inköpslista

För ett bra tag sen skrev jag en önskelista på vad jag skulle vilja ha i Joshens rum. Nu när man vet hur stort rummet verkligen är och vad vi kan tänkas få plats med så ha listan ändrats lite.
 
Just nu lutar vi åt att dessa fina ting.
 
I sängväg så blir det nog en miniloftsäng, denna heter Snow och finns på Mio. Vi tycker denna känns intressant bland annat för att vi vill frigöra så mkt golvyta som möjligt i rummet. Denna är dessutom bara 112 cm hög vilket vi tror Joshen fixar att klättra upp och ner för :)
 
Denna (Ps Fångst från Ikea) får vara kvar på listan :)
 
Tanken var först att jag skulle måla om vår gamla Malm-byrå, men vi insåg att det är bättre att Josh får en ny som är fräsch (våran har många år på nacken) och dessutom väljer vi nu den med 6 lådor istället för 4 som den gamla har. Då får han ännu mer förvaring, vilket absolut behövs, utan att det påverkar golvytan.
 
Sen får vi se hur vi löser det med leksaksförvaringen, vi har inte bestämt oss ännu. Men hyllplan ska iaf upp och vi har sagt att Joshen ska få så mkt golvyta som möjligt, just för rummet är ganska litet och han måste ha en bra lekyta.
 
Vad gäller vårt rum så tar vi det hela som det kommer, vi kliver in på Ikea med ett öppet sinne :)
Men nästa helg får Joshen åka till sin mormor och morfar medan Patrik och jag får lite egentid på Mio och Ikea ;)
 
Önska oss lycka till i inredningskaoset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0