Lösning byrå

Som jag nämnde tidigare så försvann byrån på In och Finn ur lagret och skulle komma in igen efter 4-6 veckor. Ha! Efter nästan 4 veckor så tog dom bort byrån från hemsidan, mailade och frågade vad som hade hänt. Fick då till svar att den inte skulle komma in i lager igen. Va trött jag blir på mig själv, jag har sett den i butiken i Haninge och trånat efter den på hemsidan och så hinner den försvinna ur lagret innan jag lyckas få tummen ur. Och jag har nu letat som en tok efter en annan byrå med liknande mått. Till slut hittade jag en på Tradera, dock ca 14 cm lägre och har två lådor färre men det skiter jag i. Så jag slog till, den är brunbetsad så det första jag kommer att göra är att måla om den till vit.
Ett plus är att den är billigare än byrån från In och Finn, så då kände jag att den var värd att offra lite färg på.
Sen får jag mer pengar att lägga på sonen istället :)
 
Nu får man bara hållar tummarna för att kvalitén är bra och att inget händer under frakten.
Byrån kommer upp senare på bloggen som ett pysselprojekt :)
 
Nu ska jag fixa lite grejer och sen krypa ner i vår nya fina säng, gud så jag trivs i vårt nya sovrum :)
Bilder på det och Joshens rum kommer inom kort förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0