Världens bästa sambo

Tror ni att jag fick tid till att fota våra rum? Nix, så fröken får bättra sig och försöka ta sig tid. I går kväll kom jag på att jag inte hade lyckats fota i helgen, men då var det mörkt och sonen sov. Vill ju helst ta dagsbilder då "före"-bilderna är tagna i dagsljus och sen gör sig rummen bättre då :)
Men man börjar känna sig mer och mer hemma i rummen, Josh älskar sitt lilla (compact living-) rum :)
 
Patrik och jag trivs väldigt bra i vårat sovrum också, jag trivs så bra att jag t.o.m. försov mig i morse ;)
Tydligen hade jag stängt av mobilen och somnat om (vilket aldrig händer), sonen som i vanliga fall vaknar i ottan sov gott han med tydligen (då passar det med en sovmorgon minsann). Så när Patrik kom hem en timme efter att vi skulle ha gått upp så fick vi eld i baken ;)
Men eftersom jag har en sån snäll sambo så fixade han välling, fixade i ordning sonen, matade Atlas och fixade min matlåda medan jag bara behövde fokusera på att fixa till mig själv. Hör och häpna, vi kom i god tid till dagis och jobbet :) TACK VÄRLDENS BÄSTA SAMBO! ♥
 
Så nu sitter jag här på jobbet och har påbörjat dag ett av två kvarstående arbetsdagar på företaget. Själva företaget kommer jag inte sakna utan det är mer känslan av att ha en arbetsplats att gå till och arbetsuppgifter att sysslsätta sig med. Jag har ju arbetat sen jag var 15-16 så att snart stå utan jobb känns väldigt konstigt. Men det löser sig, ekonomiskt så klarar vi oss men självklart vill man ju vara med och dra sitt strå till stacken. Men, men det löser sig alltid :) Ser fram emot att få uppleva nya äventyr, vart jag nu hamnar :)
 
Nästa vecka när sonen är på dagis några timmar (vill inte att han ska lida socialt för att jag är utan jobb så han får gå några timmar fördelat på 3 dagar i veckan), så ska jag passa på att ge blod, jobbsöka och måla om byrån :) Det är tre saker som kan vara svårt att göra med en son i släptåg så då får man passa på när man har bf :)
 
Bilder på rummen och byrån kommer alltså upp inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0