Så nöjd!

Som skrivet, i går kunde jag hämta byrån som jag gått och väntat på. Kan meddela att jag blev glatt överraskat, den motsvarade mina förväntningar OCH den var faktiskt snyggare än på bilden. Den passar sååå bra på den plats som jag hade i åtanke för den, nästa steg blir till att måla om den till vit. I dagsläget så är den brunbetsad, vilket inte passar så bra med resten av inredningen. Men jag tror faktiskt att den kommer bli galet snygg i vitt. Ja, något måste man väl sysselsätta sig med sen när man officiellt blir arbetslös (eller som Patrik har kallat det för, lyxhustru).
 
Sambon blev även glad för sin väggförvaring, nu gäller det bara att få upp den så den kan få komma till användning ;) Den kommer att få hänga över byrån, där den faktiskt gör sig väldigt bra :)
 
Vad gäller mitt löfte om bilder på våra rum så kan det hända att ni får vänta till nästa vecka, för i dag har jag knappt varit hemma och i morgon är det full fart igen. Men jag tror att ni överlever ;)
 
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0