Nya soffan

Sorry bloggen, men jag har haft fullt upp. Trodde inte att livet som lyxhustru skulle vara så späckat. Bilder på rummen har jag inte heller fixat, men snart så ;)

Byrån håller jag fortfarande på med, men snart är den klar och då får jag äntligen lite mer ordning hemma :)
 
Men nu mina damer och herrar, kan jag äntligen visa er hur det blev med den nya soffan. I framtiden ska vi fixa ett nytt soffbord då det andra är i fel stil och passar inte ihop med nya soffan. Men det kommer när det kommer :)
 
Här får ni en stökig före-bild, kom på att en sån behövdes i samma veva som vi skulle montera ihop den nya. Tyvärr får ni stå ut med mobilbilder då vi inte hade systemkameran tillgänglig just då.
 
 
 
Och så här ser det ut nu, och ja jag är medveten om att tavlan hängde snett ;) Sonen fick vara med på ett hörn också.
 
Vi är sååå nöjda, man sitter så skönt och nu är det här hörnet så mkt ljusare och hela familjen kan sitta tillsammans utan att sitta på varandra :)
 
Nu ska jag njuta av att få ha soffan alldeles för mig själv ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0