Älskar snabba leveranser!

I går fick man sms om att paketet från Bluebox fanns att hämta ut, och då la jag beställningen i förrigår. Bra jobbat Bluebox! Tyvärr hade jag fullt upp i går efter jobbet (intervju och hämta bil på verkstad) så jag hämtade paketet nu på morgonen efter att ha lämnat sonen på dagis. Så nu får vi äntligen lite mer ordning hemma.
 
För er som har väntat på bilder på vårt sovrum och Joshens rum så kan jag meddela att jag planerar att lägga ut bilderna i helgen. För nu är kameran upphittad igen ;) Vi har lite småfix kvar som t.ex. sätta upp hyllplan i båda rummen, fixa en fönsterlampa till vårt sovrum, sätta upp lite mer tavlor/foton m.m. Men ni får klara er utan sånt ;)
 
Nu ska jag fortsätta att jobba, sen är det bara 2 arbetsdagar kvar och sedan bär det av mot nya äventyr för min del.
 
 
 
Uppdatering: Wiii! Nu har byrån kommit också, hoppas, hoppas, hoppas att den är i bra kvalité. Är den det så ska det målas i helgen ;) Man kan nästan tro att det är julafton idag när alla paket droppar in så här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0