Sjukdomar

Ni som följde min gamla blogg vet att min älskade svärmor har cancer, en cancer som hon inte kommer att bli frisk i från. Men vi slutar så klart aldrig att hoppas på ett mirakel. Hur som helst så blev hon nyligen så allvarligt sjuk att hon numer är på sjukhus. Ett tag var vi riktigt rädda för att hon skulle lämna oss, men hon kämpade på bra min underbara och starka svärmor. Så hon stannar hos oss ett tag till vilket vi är väldigt tacksamma för, men man blir verkligen påmind om att vi bara har henne till låns. Detta är en av anledningarna till att jag inte har bloggat. Orken och inspiration har liksom inte funnits, istället har man återigen pendlat mellan hopp och förtvivlan. Bröt ihop så sent som i söndags, men sen kommer man igen. Världen slutar inte att snurra bara för att man är ledsen, speciellt inte med en Josh i hemmet. Som grädden på moset så har Josh och jag åkt på en varsin, supermysig förkylning. Men jag försöker trotsa denna och funderar nu på mitt nästa projekt.

Hoppas att ni som vanligt kan ha tålamod :)
Trackback
RSS 2.0