Skänk och saccosäck

I dag har det gått i ett. Först mötte vi upp sambons systrar med familjer på Lekplatsen på Heron City där barnen (och även vi vuxna) verkligen fick leka av sig. Därefter har vi bl.a. varit på Mio och IKEA. På Mio blev vi med en skänk (som levereras om ca en vecka, förhoppningsvis) och en röd saccosäck till sonen (fanns bara rött, svart och silver att välja mellan men den röda passar fint här hemma). Ett stort plus var att saccosäckarna var nedsatta med 220 kr. Tack för det mellandagsrean ;)
Här kommer bilder på skänken och saccosäcken :)
 
Den fina skänken som ska ersätta vårt vitrinskåp, även kallat vårt "skäms-skåp" för det är så full proppat med prylar och ALLT är synligt för dom som hälsar på. Vilket gör att man skäms. Senare i framtiden ska vi inhandla vanliga köksöverskåp med glasdörrar från IKEA och hänga över skänken där vi kan ha glas och annat fint som vi faktiskt VILL visa ;)
 
Sonens saccosäck som han är sååå glad för :)
 
På IKEA fixade jag med vårt presentkort på 1000 kr, som vi fick när vi handlade vår soffa, så det är aktiverat och klart när vi beger oss dit nästa gång ;) Inköpslistan har redan börjat ta form :) Passade även på att fixa en födelsedagspresent åt min kära mor som fyller år den 1/1-2013. Kändes jättekostigt att gå ut i från IKEA med bara en sak, inte ens en påse behövde jag. Kan meddela att det ALDRIG hänt tidigare, är nog lite chockad fortfarande ;)
 
Nu ska jag mysa ner mig under en av våra fina plädar, snart är sambons match över och då ska vi ev. kolla på film :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken vacker skänk !

Svar: Ja den kommer vi nog vara nöjda med :)
Mikaela Andersson

2012-12-29 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0