Saccosäck

Nu när vi har en ny soffa så får sonen inte längra sitta och äta i den så som han gjorde i den gamla. Så för att han ska få en plats som är hans, och där han kan sitta och mumsa t.ex. fredagsgottis medan vi tittar på film, så lutar vi åt att köpa en hederlig saccosäck. Jag och min bror hade en varsin när vi var små och vi ÄLSKADE dom.
Så efter lite efter forskning har jag nu upptäckt att det finns saccosäckar/sittsäckar i normal storlek, alltså en för tonåring/vuxen (tror jag, har inte sett dom live ännu) på Mio för 695 kr. Vilket jag tycker är väldigt överkomligt pris (annars är det över 1000-lappen som gäller) då Josh kan ha den länge :)
 
Bild tagen från Mios hemsida.
 
 
Får se när jag kan lyckas ta mig till Mio för att kolla på om denna är något att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0