Plädar - check!

Efter att ha funderat lite och räknat lite så valde jag att slå till på två vita plädar från Hemtex. En av orsakerna till beslutet är att det är 100 kr i rabatt/pläd just nu. Och jag vet inte om jag skulle våga att chansa med att köpa dom senare och riskera att dom går upp i fullt pris nästa gång jag vill handla alt. att dom försvinner ur sortimentet.
299 är ju lite bättre än 399, även om det är lite dyrt fortfarande. Men jag vet sen tidigare att dom är av väldigt bra kvalité så då får man vara beredd att betala för det antar jag.
 
Jag blev också tipsad om liknande plädar på Jysk, den ena modellen var inte lika mysig och den andra modellen var det kemtvätt på. Det sistnämnda går fetbort eftersom vi har småbarn i hemmet, jag vill kunna tvätta plädarna på egen hand vid behov.
 
Men nu är jag iaf en stolt ägare av två stycken plädar och jag ser fram emot att få mysa ner mig under en av dom vid nästa filmvisning här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0