Pippi på barnrum

Vi har som plan att fixa i ordning Josh rum (och även vårt sovrum) nästa vår/sommar. Sen Josh föddes så har både jag och Patrik bollat idéer om hur vi vill ha rummen och redan nu så inreder jag Josh rum i huvudet.
Av någon konstig anledning så har jag snöat in på ugglor. Jag har redan nu fixat ugglor som jag ska rama in och senare hänga upp i hans rum. På Jotex har de även en otroligt söt uggleserie.

Kolla så sött!



Bilder tagna från Jotex.

Om jag senare ska beställa något från Jotex så får det just nu bli hängaren, textiler har jag redan till Josh rum.



En annan grej som jag tror att sonen skulle uppskatta är en sån här matta, bil-/motortokig som han är ;) 

Bild tagen från Jysk.


Så här håller jag på i mitt huvud och planerar, det är rätt kul ;) Längtar redan tills det är dags att sätta i gång ;)
Trackback
RSS 2.0