På´t igen!

Jaha ja, det blev inte så mkt till pyssel under förra veckan då sambon arbetade natt. Jag fick helt enkelt prioritera annat. Men jag hoppas att jag ska kunna pyssla nånting under veckan. Viljan finns men tiden känns knapp just nu. Men som sagt jag hoppas att jag ska komma igång igen med det projekt jag har just nu, för jag tror att det kan bli bra i slutändan ;) Kliar i fingrarna gör det iaf.

Hoppas att ni kan stå ut :)

Sen har jag lite problem med skript på min blogg. Som ni som använder Internet Explorer kanske märkt av. Men jag håller på och utreder vart felet kan ligga. Men med lite tur så är det snart åtgärdat och ni kan fortsätta att njuta av mina inlägg här på bloggen. 


Update:
Det var min Gilla-knapp för FB som spökade. Fick bita i det sura äpplet och ta bort den. Surt sa räven men hellre det än en blogg som bara hänger sig. Nu kan ni iaf besöka bloggen som vanligt :)
Trackback
RSS 2.0