Jul i september

Idag upptäckte jag att Jotex nu har lagt ut sitt julsortiment. Lite för tidigt att tänka på julen kanske men det mycket fint som de har lagt ut. Nästan så man tycker att det är synd att man redan har alla julgrejer som man behöver ;)

Älskar den nya gardinserien som har kommit :)





Ja, jag har ljusstake-/ljuslyktesjukan, har alldeles för många för mitt eget bästa. Men det är så fint :)
Denna "sjukdom" har jag ärvt av min mamma ;)

Synd bara att jag är den enda i huset som dricker glögg, Patrik dricker bara glögg ibland och är inte lika förtjust i det som jag är ;)

Älskar allt som har Shabby chic-vibbar :)




Sen upptäckte jag idag när jag satt och korrekturläste om ett objekt som vi har till salu på företaget att en av våra kunder har mitt drömbord. Det är en av fördelarna med att arbeta som fastighetsmäklarassistent, man får se hur andra inreder sina hem (när man tittar på bilderna som ska läggas ut på nätet). Det händer att jag får inspiration från våra kunders boenden ;) Men hur som helst, det var kul att se bordet och kunden hade inrett sitt vardagsrum SÅ snyggt och jag är helt klart avis på deras bord och vardagsrum ;)

Trackback
RSS 2.0