Nu börjar det hända grejer!

Upptäckte igår att vi nu har fått en handläggare på vårt bygglov som vi skickade in i AUGUSTI. Får hoppas att de kan komma fram till ett beslut snart och att det är rätt beslut, d.v.s. att vi får glasa in en del av vår altan.
Det skulle underlätta eftersom vi inte har en ordentlig hall i huset utan vi kliver rakt in i vardagsrummet. Inte så kul vintertid. Med inglasningen får vi iaf en sluss innan vi kommer in i huset, vilket inte är helt fel. 

På pysselfronten har det varit lugnt, jag har känt att andra saker har varit tvunget gå före pysslet. Men nu börjar jag få en lugn period känns det som och då är tanken att jag ska få lite pysseltid i morgon kväll. Det kliar fortfarande i fingrarna och jag vill komma igång med det projekt som ligger hemma och väntar på att få bli ompysslat ;) För den nyfikne kan jag meddela att det är något som senare ska hamna i Joshens framida rum, rättare sagt på en av väggarna. Vi håller på och planerar på hur vi ska ha det i hans resp. vårt rum. Tror att vi i slutändan kommer att fixa en bra lösning som fungerar för oss alla ;)

Det är väl vad som händer på hus- och pysselfronten just nu :)

Ha en härlig höstdag!
Trackback
RSS 2.0