En lösning till vår s.k. hall?

Som jag nämnt tidigare så har vi inte mkt till hall i vår lilla stuga. Just nu ser den lilla sektionen ut som kaos, speciellt vår hatthylla. Problemet är att vi har för få krokar och dåligt med förvaring då vi är en småbarnsfamilj som har mycket smågrejer på hatthyllan som t.ex grejer till Atlas (borstar, selar, koppel m.m.), mössor och vantar, klädborstar m.m. Detta försöker jag snygga till med jämna mellanrum men efter en vecka så ligger allt i en hög på hatthyllan.

När plånboken tillåter skulle jag vilja köpa denna på Jysk eller Rusta. Tror att den skulle kunna hjälpa oss att få lite ordning på det hela.



Vår skohylla i ek skulle jag slipa och måla vit för att få den att passa bättre till hatthyllan. Det enda jag saknar med den är "stången" som man ska hänga galgar på, men det kanske man kan lösa. Jag måste nog se den i verkligheten för att se om det kan lösas. Annars kanske man kan leva utan "stången"? Vi använder inte den så ofta ändå.  

Nej om man skulle göra som resten av familjen och ta och sova lite, det är ju en dag imorgon och jag måste jobba hemifrån samtidigt som jag kommer att få jaga min sjuka son som är oförskämt pigg för att vara så sjuk som han är. Men det verkar som att han är på bättringsväg vilket känns skönt :) Tror att vi provar på att ha honom på dagis nästa vecka ;) Håll tummarna för oss.

God natt!
Trackback
RSS 2.0