Inspiration från Panduro

När jag vill bli inspirerad så brukar jag surfa in på Panduros hemsida, högst upp finns det en flik som heter "Idéer & inspiration". Klickar ni på den så kommer ni hit.

Här kommer lite bilder på vad Panduro tipsar om:


Varför inte gjuta bokstäver i betong, går bra att ha ute i trädgården, växthuset eller inomhus.


Med Photopearls så kan du göra pärltavlor av dina egna foton.


Ett av de många sätt att utsmycka sitt hem med bokstäver. Sen går det inte att ta miste på vem som bor där.


Detta kanske jag ska prova på till nästa jul, silverspraya kottar och dekorera med. Enkelt och jävligt snyggt!


Dekorerade pappbokstäver, så snyggt!


Snyggt sätt att behålla sommarens minnen. Detta skulle jag också vilja göra här hemma ;)


Den marina stilen är ju bara så snygg och fräsch!


Gör det enkelt för gäster att hitta, otroligt snyggt är det också. Sån här s.k. väggtext skulle jag kunna tänka mig att ha på dörren till badrummet här hemma ;)


Enkelt sätt att duka med marint tema ;)


Vare gång jag är inne på denna del av Panduros hemsida så är jag full med inspiration! Ett riktigt bra botemedel mot idétorka vill jag lova!
Trackback
RSS 2.0