Alla hjärtans dag

Snart är det alla hjärtans dag och här kommer några pysseltips från Panduro i kärlekstema.


Ett snyggt sätt att slå in gåvan till din käraste.


Alla hjärtans dag handlar inte bara om kärleken till sin käraste utan också kärleken till sin familj och även vänner. Så varför inte ge bort ett vackert armband till sin mamma, syster, dotter eller en god vän?


Kärlekens budskap "kärlek övervinner allt" kan man också smyga in i inredningen på detta enkla och snygga sätt :)


Med hjälp av scrapbook-tekniken så kan man göra riktigt snygga kort att ge bort.


Ett snyggt hjärta att ge bort till någon man håller av :)


Så här snyggt kan man duka :)


Fria på alla hjärtans dag med stil :)


Vem skulle inte bli glad av att få såna läckra tvålar?


Skapa din egna servis, kanske med era viktiga datum och namn? ;)



Vad gäller mitt eget pysslande så ligger det lite på is. Just nu händer det så mkt annat som kommer i första hand, bl.a. lillemans inskolning på dagis. Dessutom börjar jag jobba nästa vecka, så jag vill njuta av min sista vecka som mammaledig med sonen och sambon så mkt jag kan. Därför vilar mina projekt tills vi har kommit in i våra nya rutiner med dagis, jobb m.m.

Tills dess får ni snällt vänta på slutresultaten :)
Trackback
RSS 2.0