Julbocken är nu helt färdig

God kväll!
Idag fick jag hem ljusmanschetten som jag beställde från Nordljus, blev så nöjd :)
Så ikväll fixade jag fast den på julbocken, så precis som rubriken lyder så är den färdigställd. Lagom tills man ska ta undan julprydnaderna, men ändå ;)

Denna ljusmanschett beställde jag iaf. Den är lika snygg i verkligheten.


Så här ser det ut just nu, limmet har inte riktigt hunnit torka. Sen ber jag om ursäkt för den taskiga bildkvalitén, men fick fota med den lilla kameran. Vår systemkamera glömde vi hemma hos mina föräldrar när vi firade lilla julafton.





Bilderna gör bocken verkligen inte rättvisa. Men nu vet ni iaf hur slutresultatet blev ;)

Kram och god natt på er!

Eftersom jag inte kommer blogga imorgon så får jag önska er ett GOTT NYTT ÅR!
Vi ses och hörs 2012 :)

Trackback
RSS 2.0