Senaste projektet är klart!

Dock kan jag inte blogga hemifrån, eftersom blixten slog ner hos oss, så jag kan inte få upp inlägg med bilder och sånt hemifrån. Dock kanske jag kan ordna det från jobbet, måste bara tanka över bilderna på mitt usb-minne.
Får se om jag kan få till det under veckan.

Patrik gillade iaf det jag hade gjort nu. Själv blev jag rätt nöjd också, men jag är alltid självkritiskt när det gäller mina projekt. Men som sagt, ska försöka få upp det på bloggen så ni alla kan se vad jag har hållt på med sedan väggljusstaken ;)

Igår drog jag igång med ett nytt projekt, som jag kanske färdigställer ikväll. Det var av ett enklare slag ;)
Sen igår så påbörjade jag ytterligare projekt, har så mkt inspiration och idéer just nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ;) Kul att ha en så period för en gångs skull. Får se hur mkt tid jag kan få över till pysslandet bara ;)
Det senaste projektet är för övrigt till Josh, tror det kommer bli bra :)

Nu vet ni iaf hur det gör för mig och bloggen :)

Trackback
RSS 2.0