Väggljusstakar

När jag fyllde 25 i somras så fick jag något otroligt snyggt av min kära sambo, nämligen 2 st väggljusstakar i form av tegelpannor som dekorerats genom en teknik som heter "Decoupage", googla det, det verkar sjukt enkelt. Skulle vilja prova på det någon gång, på något ;)

Hur som helst så köpte min kära sambo dessa väggljusstakar på Godsmagasinet i Nynäshamn. Han hade sett att det fanns ytterligare en väggljustake med ett annat motiv. Jag fick hans välsignelse att köpa den sa han. Så ja, då fick man pallra sig ner dit och köpa den. Älskar att gå in dit, de har alltid så mkt fint där :) Är inne varje sommar och kollar :)

När vi fixar ordning i vårt sovrum så ska de hänga där.
Så här ser dem ut iaf :) Den med sjöbodarna är den som jag fick "välsignelse" att köpa ;)









Sjukt snygga eller vad säger ni? Helt klart värda 225 kr/st ;)
Trackback
RSS 2.0