Gardiner till barnrum

Ni som känner mig vet att jag verkligen gillar Tradera. Man kan verkligen fynda och man kan nästan köpa allt från Tradera. Jag har köpt mkt till hemmet på Tradera, grejer till Josh m.m. Allt man köper är inte begagnat utan man kan även köpa helt nya saker också. Patrik gillar att jag köper saker från Tradera, för jag har verkligen sparat pengar genom att handla därifrån. Vilken man gillar inte när hans kvinna fösöker spara pengar samtidigt som hemmet blir fint? ;)

Jag har precis budat hem ett par supersöta gardiner till Joshens framtida barnrum, kunde inte låta bli. 88 kr, inklusive frakt kändes inte så farligt efter att ha kollat runt på nätet för att se vad ett par liknande skulle gå på :) Nu väntar jag bara på ett mail från säljaren så jag kan betala för gardinerna. 

Jag är så taggad att komma igång med vårt sovrum och Joshens barnrum, men det är ett projekt som vi väntar med. Ev. kanske vi kan komma i gång nästa sommar, men det är inget som är spikat. Men det vore kul att få inreda rummen. Vi har så mkt ideér Patrik och jag ;)

Här ser ni hur gardinerna ser ut :)



Nu ska Josh och jag åka och handla mat :)
Trackback
RSS 2.0