Ny header på bloggen!

Så där nu har jag knåpat ihop en header, för första gången i livet. Orkar inte se den taskiga som följde med den ursprungliga designen. Den var som en nål i mitt estetiska öga ;)

Det är tänkt att min kära vän Tess ska, när hon har möjlighet och tid, fixa en snyggare eftersom hon har tillgång till bättre program än vad jag har. Dessutom är hon duktigare på detta än vad jag är. Men tills dess får jag stirra på denna i stället. Den är inte bra, men bättre än det som var innan iaf ;)

Håll förresten ögonen öppna i morgon, då kommer det ett inlägg om den nya mediamöbeln som nu står i vårt vardagsrum. Vi är mkt nöjda, mer information än så får ni inte just nu ;)

Nu ska jag sminka av mig och byta om. Sambon jobbar natt och sonen sover så sött i sin säng. Jag ska göra honom sällskap alldeles straxt, fast i min egna säng förstås ;)

God natt på er!
Trackback
RSS 2.0