Pyssel pågår!

God fortsättning! Hoppas att ni alla har haft en underbar jul med era nära och kära. Det har jag haft :)

Precis som rubriken avslöjar så jobbar jag just nu med ett projekt. Behöver bara lite hjälp av min karl så jag kan färdigställa det. Dock kom han hem i morse och var råförkyld, och ni flesta vet ju hur karlar är när de är förkylda. För se om han orkar hjälpa mig fast han "ligger inför döden" ;)
Hoppas att ni orkar ha tålamod ;)

Angående typograflådan som jag köpte till Patrik så blev han jätteglad för den. Han fick såklart bestämma om jag skulle måla om den eller om den skulle få vara i orginalskick. Patrik bestämde att den ska få vara i orginalskick, helt ok för mig för den är fin som den är. Dock måste vi göra om några utav facken då vissa av Patriks typer inte riktigt får plats i dagsläget.

Nej nu ska jag komma igång med dagen, sonen och jag kan ju inte gå i pyjamas hela dagen, hmm eller kan vi? ;)
Trackback
RSS 2.0