Inspiration och beställning från Panduro

Härom kvällen så beställde jag hem några smågrejer från Panduro, så jag kan slutföra ett utav mina projekt som har blivit liggande i något år. Känner att jag behöver något att pilla med just nu, det kliar i fingrarna plus att pysslandet är som terapi för mig. Ibland känner jag att jag behöver skingra tankarna lite.
Ni kommer att få se förhoppningsvis inom snar framtid mitt aktuella projekt :)

Sen sitter jag och letar inspiration bland lite olika pysselbloggar. Hittar en del som jag spar till ett senare skede ;)
Bl.a. har jag hittat en tjej som gjort glasunderlägg av vanliga plastpärlor, ni vet såna där små plastcylindrar i olika färger som man höll på med som barn. Man satte fast dem i ett mönster på en pärlplatta med piggar. När man var klar så strök man med strykjärnet så pärlorna smälte ihop på ena sidan. Minns ni dem? Det tipset har jag sparat ner och vem vet, kanske kommer det upp på den här bloggen i framtiden ;)

Ett annat bra sätt att hitta inspiration är såklart Google. Det är ett sökmotor som jag använder dagligen till allt, klart det bästa sättet att hitta det man söker. Annars brukar jag även hänga på Panduro där de har inspirationsbloggar.

Med det här inlägget försöker jag väl säga att ni kan vara lugna, det kommer upp lite pysselinlägg inom kort ;)
Trackback
RSS 2.0