Ny tavla till sovrummet

När mamma och jag skulle till Hedlandet så hade jag kollat på Hedlandets FB-sida och sett att dom hade en jättefin tavla. Men tyvärr så var den slut när vi åkte dit. Men när jag kom hem så forskade jag reda på vart man annars kunde köpa den. Hittade en hemsida som sålde en plåtskylt med det motivet, så den klickade jag hem och i dag fick jag äntligen hem tavlan.
 
Och tavlan ser ut så här.
Fotot är lånat från formeli.se, via google.se
 
Det är nämligen så här att jag och sambon har en deal om att vi aldrig ska somna osams och vi ger alltid varandra en puss innan vi somnar. Därför kunde jag inte låta bli att köpa tavlan, för den hade våra namn på sig. Och den gör sig bra i vårt ljusa sovrum ;)
När vi fått ordning med våra tavlor m.m. i sovrummet så ska jag uppdatera er med några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0