Slipa, slipa...

Ja då har man påbörjat projekt "Måla om byrån", i dag har jag börjat slipa av den. Har bara 3,5 låda kvar sen kan jag äntligen börja måla. Det är så mkt roligare än att slipa, speciellt när byrån är täckt av brun bets som sitter som berget. När jag började slipa så tog jag först ett halvgrovt sandpapper, men efter att ha slipat en stund så blötte jag fingret och drog det över den yta jag hade jobbat på, inte en enda skråma syntes. Så då fick jag ta det grövsta sandpappret, då släppte äntligen betsen. Så nu ska jag bara slipa färdigt så jag kan grundmåla i morgon när Joshen är på dagis, sen kan jag fokusera på jobbsök m.m. fram tills det är dags att hämta hem sonen :)
 
Nu ska jag mysa med sonen en stund :)

Kommentarer
Postat av: Michaela (Laura)

Vet inte hur, men mor och far lyckades tjata till sig en hos Ikea igår trots allt, så tomten kom tidigt i år till Benjamin :) De är slut i alla butiker i hela Sverige samt online hos Ikea.se också men de är inte de som ger sig så de tjatade med en arg ton på dem i Kungens Kurva och lyckades få en beställd trots allt :D Så nu väntar vi bara in datum för att den skall komma hem :) Sedan får B sova med gamla täcket och kudden ett tag då även nytt täcke/kudde/påslakanset osv. står på önskelistan till tomten i år.

Kram :)

2012-11-19 @ 09:58:28
URL: http://agapi.webblogg.se
Postat av: Michaela (Laura)

Det hoppas verkligen jag/vi med. Just nu vaknar han väldigt ofta om nätterna för sängen hans är för liten och han slår i den hela tiden då han inte är en kille som ligger still, så förhoppningsvis får han bättre sömn sen med :)

2012-11-19 @ 16:50:29
URL: http://agapi.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ja asså de de jävla "proffsen" blir man ju mer än galen på..

2012-11-21 @ 16:58:07
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se
Postat av: Michaela (Laura)

Sv. Då lär ni ha en glad son på julafton :)

Svar: Ja han kommer nog bli väldigt glad, han älskar att laga mat, både på sin lilla Micki-spis och irl ;)
Mikaela Andersson

2012-11-25 @ 09:23:14
URL: http://agapi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0