Nu börjar vi få det fint :)

I dag var det min första dag som "lyxhustru", och dagen har gått i ett sen jag klev upp i morse. Så om ca 45 min ska jag bädda ner mig i soffan framför "Revenge", sedan ska jag släpa min trötta kropp till sängs. Men i dag så kunde jag iaf hämta ut zinkhuset i Nynäs, kan meddela att även med den så är jag sååå nöjd ;)
Den är i härligt sliten shabby chic-stil, en stil som jag går i gång på men i lagom mängd :)
 
Så nu längtar jag ännu mer tills jag är klar med byrån så zinkhuset kan ställas på plats med ett litet värmeljus i :)
Och byrån kan äntligen få fyllas upp med prylar som i dag saknar en ordentlig plats ;) På så sätt får vi ännu mer ordning här hemma och jag får ro i sinnet ;)
 
När jag ändå var ute och for så passade jag även på att handla lite mer vit färg på Flügger så nu har jag garanterat tillräckligt med färg för att få byrån vit och fin :) Och projektet ska sparkas i gång nästa vecka :)
 
Nä nu får sminket åka av och pyjamasen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0