Plädar

Nu när vi har en sån fin soffa så skulle jag i framtiden vilja byta ut våra gamla och raggiga fleecefiltar som vi har haft när vi myst framför tv:n.
 
Har sedan en tid spanat in en pläd på Hemtex som heter Gosa, mina föräldrar har två såna plädar hemma hos sig och dom är helt underbara. Jag personligen är helt förälskad i dom.
Synd bara att dom är så löjligt dyra bara, dock just nu kostar dom 299 kr/st, då med 100 kr rabatt.
Hm, inte vad min  plånbok tillåter just nu :/ Men förhoppningsvis finns dom kvar när plånboken är lite snällare.
 
Tills dess får jag njuta av bilderna på hemsidan.
 
Så här ser pläden ut, fast jag vill ha i vitt. Men på dom bilderna var det så svårt att se hur snygg pläden faktiskt är :)
 
Ja man får spara och längta helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0