Julgardiner till våra rum

Hej!
Tänkte bara kika in lite snabbt för at visa er vilka julgardiner vi beställde från Jotex, är nöjd faktiskt.
Dock var Joshens gardiner lite mörkare än vad jag trodde men dom gjorde sig bra ändå i hans ljusa rum :)
Gardinerna i vårt sovrum ska jag bara lägga upp, annars är vi supernöjda med dom :)
 
Här kommer bilderna, tyvärr får ni stå ut med mobilbilder då mobilen var närmast när jag hade satt upp gardinerna :)
 
Vi valde domherretrycket då svärmor ÄLSKADE domherrar, det var ett önskemål från sambon när vi beställde. En fin tanke tycker jag ♥
 
En bättre bild på trycket, bild tagen från Jotex.se.
 
 
 
Närbild på Joshens gardiner :)
 
Nu ska jag förbereda inför morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0