Om jag vann på lotto

Så skulle jag lägga pengar på att få ordning här hemma. Framför allt vårt sovrum och det rum som en dag ska bli Joshens rum. Har idag även suttit och dagdrömt på IKEA´s hemsida.

Dessa raringar skulle då få följa hem om jag fick bestämma ;)

Till vårt sovrum:


En snyggare sängstomme än den vi har idag.



STOR garderob med skjutdörrar och spegel, vi har dåligt med klädförvaring i dagsläget.


Till sonens blivande rum:

Denna skulle han få när han blev större i så fall.


Vägghylla till hans sagoböcker m.m. som han har.


Taklampa. I dag finns det ingen belysning i taket.


Lite punktbelysning.


Sen finns det en sak till om jag har varit kär i ett tag på IKEA, dock passar de tyvärr inte in i vårt vardagsrum. Men vill ha-faktorn är hög ändå ;) Dessa vill jag ha ;)


Det bästa med dessa är att de är i vit skinn (vilket ger mkt ljus) och att de är perfekta för barnfamiljer, enligt IKEA ;) Kan det bli bättre, I don´t think so. Men tyvärr passar de inte storleksmässigt här hemma, damn!
Vi måste helt enkelt köpa nytt hus helt enkelt ;)
Trackback
RSS 2.0