Vårt badrum

Vi renoverade vårt badrum i somras, det var väldigt jobbigt och det dök upp lite problem under bygget. Josh, Atlas och jag fick bo på bortaplan i 3 veckor under renoveringen. Att bo i ett hus utan badrum (ingen toalett, handfat och dusch) med en bebis var inget jag ville prova på. Atlas fick följa med för att han inte skulle bli stressad av alla maskiner och för att folk skulle springa ut och in hela dagarna. Atlas är innekatt för den som inte vet.
Men nu när det är klart så är det så skönt!

Så här hemska och mörka var de utrymmen vi gjorde om innan renoveringen drog i gång.


Så här såg badrummet ut. Bilden togs när svärfar fortfarande ägde huset. Vi bodde där under några veckor när han var i Thailand eftersom vi ville ha lite miljöombyte ;)


Förrådet som låg vägg i vägg med badrummet, det är i den här delen som vi nu har duschen och det.


Väggen mot badrummet som vi öppnade upp. Toaletten står nu i det hörnet.


Och så här ser det ut i dag! :)


Så här ser det ut när man går in i badrummet.




Slänger in lite detaljbilder.

Denna har jag gjort om, tidigare var det en sån där träbehållare med tandpetare som man kan köpa i vilken livsmedelsbutik som helst typ. Tänk vad lite färg, natursnöre, trälim och en snäcka kan göra ;)


Ett annat sätt att få in lite marin stil i badrummet :)


Min tvättmedelshink som jag har köpt från Hjärtans Fröjd.


Ena badrumsfönstret, man kände sig lite uttittad när man satt på toaletten. Så då köpte vi en fönsterfilm på nätet. Väldigt enkel att sätta upp, och ta bort.




Jag ÄLSKAR orchideer :)


En sten jag fick av Patrik på alla hjärtans dag :)


Så, nu har ni fått se det största projekt som vi hittills har gjort inomhus :)



Trackback
RSS 2.0